poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Cześć!
Wracam po roku przerwy, w zasadzie to sporo się u mnie zmieniło...
Ja sama się bardzo zmieniłam, od dłuższego czasu jestem zupełnie inna. Nawet nie wiem od czego mam zacząć. Przez rok nie obecności, zobaczyłam strasznie dużo pytań od was. Dostawałam mnóstwo pytań na temat związku, więc trochę się wypowiem jak to u mnie było. Gdy skończyły się wakacje tamtego roku, byłam w szczęśliwym związku, przez około 2-3 miesiące, później pewien chłopak zawrócił mi w głowie. Zepsuło mi to związek, próbowałam się wtedy zabić, ale gdy już cała sprawa ucichła, miałam spotkania z rodzicami u pedagoga szkolnego. Jakoś mi się poprawiło... W sylwestra ponownie byłam z 
tym chłopakiem co po wakacjach, byliśmy szczęśliwi przez 5 miesięcy. Poznał większość mojej rodziny, a moi rodzice wręcz go uwielbiali. Nie widzieliśmy świata poza sobą, no ale na mój temat poszły plotki a on oczywiście uwierzył.. Minęły już 2 miesiące przez które wiele cierpiałam, lecz od jakiegoś czasu mam nowego chłopaka, co prawda ciężko mi zapomnieć o tamtym, ale on to rozumie i stara mi się pomagać. W zasadzie to dzięki niemu wróciłam na bloga, jest wielkim wsparciem dla mnie. Dzięki niemu stałam się optymistką, ciesze się życiem na wszystkie sposoby, przy nim w końcu jestem sobą. Nie wiem czy poradziłabym sobie bez niego, akceptuje mnie taką jaka jestem. Kocha mnie a to najważniejsze, jestem szczęśliwa że go mam.
No dobra też dostawałam kilka pytań na temat nowej szkoły. Idę do Zawodówki na Fryzjerkę, później mam plany iść do pracy i jednocześnie do Liceum. I oczywiście Studia Psychologiczne, chcę pomagać ludziom którzy potrzebują pomocy.
Dosłownie kilka dni temu dostałam prośbę o zdjęcie z tamtego i tego roku więc proszę ;)

2015r.

 













                                                                                                                       2016r. 


Na dzisiaj to koniec bo jest już po 1. Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz