niedziela, 2 października 2016

Cześć!
Tak szczerze to nawet nie wiem po co piszę te posty, pomagam wam, lecz sama sobie nie potrafię pomóc.. Nie chcę się żalić, ale w sumie po coś założyłam tego bloga. Chcę żebyście mnie też poznali z tej gorszej strony, wydaje się szczęśliwa tak?  No ale taka nie jestem, posty staram się pisać z optymizmem, lecz nie zawsze to takie łatwe. Mam kilka nałogów z których ciężko mi wyjść, staram się już dłuższy czas ale sama nie potrafię. 


Oto dwa z nich, sama z nich nie wyjdę. Poprostu nie mam motywacji. Każdy mówi 'Skończ z tym' ale nie wiedzą jak to ciężko skończyć z czymś od czego jest się uzależnionym.
Chcę z tym skończyć, ale nie potrafię, to za ciężkie jak dla mnie. A i jeszcze od jakiegoś czasu mam problemy z agresją. Tyle mam do powiedzenia, cześć. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz