środa, 29 lipca 2015

Przyjaźń.
W tym poście napisze tylko jakie jest moje zdanie na ten temat ;)

Czym jest dla mnie przyjaźń?
 Przyjaźń to jest zaufanie do innej osoby, wiesz że takiej osobie możesz powiedzieć swój każdy sekret. Gdy masz przyjaciółkę/przyjaciela nie ważna jest odległość która was dzieli, ale ważne jest to żeby ta odległość nic nie zmieniła. W przyjaźni trzeba sobie pomagać w problemach, trzeba się wspierać, ale też powinniście siebie akceptować takie jakie jesteście. Nie musicie mieć identycznego charakteru, charakter nie jest ważny, ważne jest to żebyście się rozumiały. Przy przyjaciółce możesz być zawsze sobą, nie udajesz wtedy kogoś innego, przyjaciółka zawsze cie zaakceptuje. Gdy w przyjaźni pojawi się kłótnia to nie oznacza że to odrazu koniec przyjaźni. Każdy popełnia błędy, przyjaciółka je zrozumie. 

Ja mam swoją najlepszą przyjaciółkę, mimo że jesteśmy zupełnie inne to przyjaźnimy się już 7 lat. Były kłótnie, ale prawdziwa przyjaźń przetrwa wszystko. Prawie całe wakacje spędzamy razem, mamy mnóstwo wspomnień. Ona poznaje moją rodzinę, ja poznaje jej. U niej w domu czuję się jak u siebie, jej mama traktuje mnie jak własną córkę. Mamy mnóstwo zdjęć, dużo czasu ze sobą spędzamy, zawsze razem. Nawet gdy przestaniemy się przyjaźnić, bo to jest możliwe. Przez to że pójdziemy do innej szkoły, to nigdy o niej nie zapomnę. Będę się starała jak najczęściej spotykać z nią i utrzymywać kontakt. Wytrzymałyśmy już 7 lat, wytrzymamy więcej. 

Przyjaźń damsko-męska.
Czy istnieje taka przyjaźń? Oczywiście. Jeśli nie wierzysz znaczy że nigdy nie doświadczyłeś. Moim zdaniem każda dziewczyna może mieć przyjaciela. Przyjaciel nie oznacza, że musi być twoim chłopakiem. Możesz mieć i chłopaka i przyjaciela. Sama mam przyjaciela, który i bardzo pomaga i mnie wspiera. Każdy ma inne zdanie na ten temat, ale tak naprawde nie ma na to odpowiedzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz