czwartek, 30 lipca 2015

Związek na odległość.

Związek na odległość ma sens wtedy gdy naprawdę ci zależy.
Wtedy nie zwracasz uwagi na deszcz, śnieg czy najgorsze mrozy, najważniejsze jest to by się spotkać, choćby na chwilę.
Najgorszą wadą związku na odległość jest chwila w której jest ci strasznie źle i wtedy chcesz się wtulić i zapomnieć o wszystkim, ale wiesz że nie możesz.Niby takie związki nie mają sensu, ale wyobraź sobie to uczucie gdy trafiasz w objęcia osoby którą widzisz po kilku miesiącach, poprostu bezcenne.Taki związek to tylko test, który przetrwa tylko prawdziwa miłość.

Czy taki związek ma sens ?
Oczywiście że ma sens. Gdy kochasz tą osobę kilometry nie mają znaczenia. Gdy jesteś w takim związku powinieneś często pisać, dzwonić i poprostu kontaktować się z ukochaną osobą. Nigdy nie powinieneś jej olewać ani ignorować wiadomości od niej. 

Teraz coś o mnie:
Sama miałam związek na odległość, trwał on około dwóch miesięcy. Poznałam go dzięki swojej najlepszej przyjaciółce. Mieliśmy tylko kontakt internetowy, nie widzieliśmy się ani raz. Mimo to byliśmy razem, zależało nam na sobie, było poprostu idealnie. No ale nadszedł czas na zerwanie, jakoś to przeżyłam. Teraz już nie mamy kontaktu. Każdy z nas ma swoje życie, jego zdaniem..

1 komentarz:

  1. Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń